فروش عمده ماکارونی فرمی و اسپاگتی صادراتی با کیفیت جهانی

انواع ماکارونی فرمی شکل دار و ماکارونی رشته ای اسپاگتی در حال حاضر با کیفیت بالا و قابلیت رقابت در بازارهای جهانی در کشور ما، ایران تولید می گردد و به صورت عمده جهت صادرات و ارسال به کشورهای مختلف و اقصی نقاط جهان، با بهترین قیمت ها به فروش می رسد.

 

فروش عمده ماکارونی فرمی صادراتی ایرانی

انواع ماکارونی صادراتی

ماکارونی یا همان پاستا یکی از غذاهای محبوب و مقوی در سراسر جهان می باشد که با توجه به طرز تهیه آسان و قیمت مناسب و همچنین طعم لذیذ و خواص آن، طرفداران خاص خود را دارد.
ماکارونی از جمله مواد غذایی هست که با استفاده از آرد تولید می گردد و به همین دلیل قیمت آن به شرایط گندم و آرد و قیمت جهانی آن ها ارتباط مستقیم دارد.

ماکارونی ها به طور کلی به دو دسته ماکارونی رشته ای و ماکارونی شکل دار تقسیم بندی می شوند و خود ماکارونی های شکل دار یا فرمی نیز شامل انواع مختلفی از جمله موارد زیر هستند:

 

خرید عمده انواع ماکارونی فرمی صادراتی

قیمت عمده ماکارونی صادراتی ایرانی

قیمت عرضه محصول ماکارونی با توجه به قیمت آرد با کیفیت بالا و همچنین نرخ هزینه های مربوط به بسته بندی و هزینه های تولید، محاسبه و تعیین می گردد. همچنین نوع بسته بندی مورد نظر نیز در نرخ تمام شده این محصول تاثیرگذار می باشد.

 

معمولا ماکارونی های رشته ای در بسته بندی های 400 یا 700 گرمی و ماکارونی های فرمی در بسته بندی 500 گرمی، تولید شده و برای صادرات عرضه می گردد. البته با توجه به سفارش و درخواست مشتری تا حدودی امکان تغییر در نحوه بسته بندی محصولات وجود دارد تا برای کاربرد مورد نظر مشتری، بیشترین بازدهی را داشته باشد.

لیست قیمت جدید و به روز محصولات به صورت دلاری و با توجه به درخواست مشتری ارسال می گردد.

Exporting Iranian pasta to Africa

فروش عمده ماکارونی فرمی

انواع ماکارونی های فرمی و همچنین اسپاگتی در حال حاضر با توان و ظرفیت تولید بالا و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تولید می گردد و هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت این محصول، به خوبی قابلیت رقابت در بازارهای جهانی و بین المللی را دارد.
ماکارونی یا پاستا صادراتی ایرانی به بسیاری از شهرها و کشورهای مختلف دنیا ارسال شده و مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آن می توان به صادرات ماکارونی به ساحل عاج اشاره نمود.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید انواع ماکارونی با کیفیت ایرانی جهت صادرات به کشورهای مختلف جهان می توانید با مشاوران فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

1

  1. سلام جناب
    بنده ماکارونی میخام برای صادرات
    میشه با نام و برند خودم بسته‌بندی بکنید اگر امکانش هست لطفاً
    لیست قیمت برام بفرستین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما