قیمت ماکارونی صادراتی 500 گرمی برای آفریقا

انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی با بسته بندی های 500 گرمی برای صادرات به تمام کشورهای آفریقایی با قیمت عمده و مناسب موجود می باشد. انواع پاستا و ماکارونی بسته بندی صادراتی تولید شده و با قیمت مناسب عرضه می گردد.

تولید ماکارونی 500 گرمی صادراتی

تولید ماکارونی 500 گرمی صادراتی

همان گونه که شما نیز می دانید معمولا در ایران ماکارونی رشته ای با بسته بندی 700 گرمی مورد استفاده قرار می گیرد.
اما در بازارهای صادراتی مختلف ماکارونی رشته ای اسپاگتی با بسته بندی های 400 گرمی، 350 گرمی و یا حتی 250 گرمی مورد تقاضا می باشند.

در حال حاضر برای صادرات به کشورهای آفریقایی، معمولا ماکارونی های فرمی و رشته ای،در بسته بندی های 500 گرمی و دارای استانداردهای لازم صادراتی تولید شده و به مقاصد مورد نظر فرستاده می شود.

فروش انواع ماکارونی صادراتی

فروش ماکارونی صادراتی آفریقا

ماکارونی (macaroni) یا پاستا (pasta) از مواد غذایی پرکاربرد بوده که غالبا با استفاده از آرد نول و در اشکال متنوع تولید و عرضه می گردد.
چند نمونه از انواع آن عبارتند از:

  • ماکارونی رشته ای 700 گرمی یا اسپاگتی (spaghetti)
  • ماکارونی فرمی بسته 500 گرمی
  • ورمیشل آشیانه ای و فیدلی
  • لازانیا و فتوچینی
  • انواع نودل ها

همچنین انواع ماکارونی فرمی پیچی، زانویی، صدفی، پنه و غیره موجود می باشند که براساس سفارش بازار هدف تولید و به صورت عمده به فروش می رسند.

صادرات ماکارونی به آفریقا

قیمت ماکارونی صادراتی برای آفریقا

پاستا و ماکارونی یکی از مواد غذایی مقوی و پرانرژی محسوب می گردد که با توجه به قیمت مناسب آن در بازارهای صادراتی مختلف از جمله کشورهای آفریقایی، تقاضای بالایی را دارد.

مسیر صادرات هر کانتینر 20 فوت یا 40 فوت ماکارونی از ایران معمولا از طریق بندر مرسین ترکیه و یا از طریق جنوب کشور، از بندرعباس و یا ارسال مجدد محموله ها از بندر جبل علی امارات بوده و سپس برای پورت های مختلف در کشورهای شرق یا غرب آفریقا ارسال می گردد.

در حال حاضر ماکارونی صادراتی تولید شده در ایران به کشورهای مختلف آفریقایی از جمله سنگال، سومالی، ساحل عاج، نیجریه، لیبی، غنا، کنیا، مصر، تانزانیا و غیره ارسال و توزیع می گردند.

قیمت ماکارونی صادراتی برای آفریقا

خرید ماکارونی صادراتی برای آفریقا

انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی به صورت فله یا بسته بندی با کیفیت مطلوب صادراتی تولید و عرضه می گردند.
به روزترین قیمت عمده انواع ماکارونی صادراتی بر اساس دلار یا ارز مورد نظر با توجه به نوع محصول و بسته بندی مورد نظر، میزان سفارش و غیره تعیین شده و بر اساس ترم FOB و یا سایر اینکوترمزها، به خریداران عمده ماکارونی صادراتی اعلام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما