بازار خرید ضایعات ماکارونی در سال جدید

ضایعات ماکارونی را می توان به عنوان کنسانتره مورد استفاده قرار داد. این ضایعات می تواند جایگزین خوبی به جای انواع دانه های ذرت یا جو و کنسانتره های دیگر برای خوراک دام ها، طیور و حتی ماهی ها مورد مصرف قرار گیرند.

خرید ضایعات ماکارونی از کارخانه های ماکارونی به صورت عمده در دسترس می باشند و خریداران و مشتریان می توانند از مزایای این محصول بهره ببرند البته ناگفته نماند که فروش این محصول توسط بازرگانی ها نیز صورت می گیرد.

بازار خرید ضایعات ماکارونی در سال جدید

ضایعات ماکارونی مخلوط چه کاربردی دارد؟

ضایعات ماکارونی مخلوط چه کاربردی دارد؟

همان طور که می دانیم خوراکی و کنسانتره های دام و طیور هزینه های سرسام آوری برای کشاورزان و دامداران دارد، ضایعات ماکارونی هم از نظر کیفیت محصول و هم از نظر قیمت می تواند جایگزین عالی برای بقیه ی کنسانتره ها باشد.

ضایعات ماکارونی در کارخانه براثر عوامل متعددی ایجاد می شود به عنوان مثال در موقع بسته بندی، آماده کردن خمیر ماکارونی یا حتی موقع برش ممکن است ماکارونی ها بدفرم و بدشکل درآیند در نتیجه برای اینکه از کیفیت محصول کاسته نشود این موارد به ضایعات تبدیل می گردند. البته نوع آرد هم می تواند در ایجاد و مقدار این ضایعات تاثیر داشته باشد.

در کل ضایعات ماکارونی به دو صورت عمده در بازار موجود می باشد. ضایعات ماکارونی درشت و خشک که اکثرا در اثر شکسته شدن ماکارونی ها زیر دستگاه برش ایجاد می شود و برای مصارف دام بسیار مناسب است و حتی می توان این ضایعات خشک را آسیاب کرد و به صورت پودری در آورد و خوراک با کیفیتی را برای طیور آماده کرد.
نوع ضایعات دیگر خمیری می باشد، همان طور که می دانیم خوراک ماهی ها از جمله آرتمیا یا جلبک ها بسیار گران قیمت می باشند و هزینه های زیادی را برای پرورش دهنده ایجاد کرده است، با توجه به قیمت ارزان، خرید ضایعات ماکارونی خمیری می تواند جایگزین مناسبی برای دیگر خوراکی های ماهی باشد.

همان طور که می دانیم قیمت دانه ی جو که برای خوراک بره ها و گوسفندها استفاده می شود زیاد است از این رو می توان گفت که ضایعات ماکارونی خشک بهترین خوراکی با قیمت ارزان تر برای این بره ها می باشند. مطالعات و تحقیق های زیادی برای استفاده از این ضایعات ماکارونی انجام شده است، طبق این تحقیقات به عمل آورده شده می توان گفت که این محصول هیچ گونه عملکرد منفی بر روی دام و طیور نمی گذارد و بالعکس با خوردن این محصول دام ها به طور چشمگیری افزایش وزن داشته اند.

عرضه ضایعات ماکارونی درشت در بازار مشهد

عرضه ضایعات ماکارونی درشت در بازار مشهد

عرضه ضایعات ماکارونی به صورت فله ای و عمده ای در بازارهای سراسر کشور از جمله بازار مشهد، اصفهان، کرج، رشت و غیره… با قیمت های بسیار ارزان و کیفیت عالی محصول برای مصارف گوناگون دام و طیور و ماهی ها روانه بازار مصرف می گردد.
جهت استعلام قیمت و خرید عمده انواع ضایعات ماکارونی و نودل می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما