عرضه ماکارونی سیم تلفنی 500 گرمی

ماکارونی سیم تلفنی نوعی ماکارونی است که پیچ کمی دارد و دارای کالری و کربو هیدرات و آهن، سدیم، چربی های اشباع شده، نمک و قند می باشد که بدن به آن نیاز دارد. ما این نوع ماکارونی را در بسته های ۵۰۰ گرمی عرضه می کنیم.
اگر این نوع ماکارونی با سبزی های معطر و سس چاشنی های مربوط به آن پخته شود بسیار خوش طعم و خوشمزه خواهد شد.

عرضه ماکارونی سیم تلفنی 500 گرمی

مشخصات ماکارونی سیم تلفنی

مشخصات ماکارونی سیم تلفنی

 این ماکارونی که شبیه به سیم تلفن است و پیچ کمی دارد جزء خوش فرم ترین ماکارونی ها و یکی از انواع ماکارونی فرمی یا شکل دار به شمار می رود. این ماکارونی دارای کالری و پروتئین، کربوهیدرات، آهن، چربی اشباع شده و سدیم  و قند و اسیدهای چرب می باشد و در بسته های ۵۰۰ گرمی به فروش میرسد. روی این بسته ها مواد تشکیل دهنده آن و تاریخ تولید و انقضاء و نام کارخانه تولید کننده آن و شماره ثبت آن و علامت استاندار و مجوز بهداشت دیده می شود.
ماکارونی فرمی سیم تلفنی اگر با چاشنی های مربوط به خودش مخلوط شود بسیار خوشمزه و خوش طعم می شود. مدت پخت ماکارونی ۲۰ دقیقه می باشد و تقریباً شبیه پاستا است و بهتر بگوییم نوعی پاستا است و کودکان آن را خیلی دوست دارند. این نوع ماکارونی به رنگ کرم می باشد و سبوس خوبی دارد.

در پخت این نوع ماکارونی باید مواردی را مد نظر قرار دهید. این نوع ماکارونی کالری بالایی دارد و انرژی زیادی را به بدن شما می رساند و کاملا غنی شده می باشد و دارای ویتامین B و کربوهیدرات است. در کنار این ماکارونی می توانید مرغ، گوشت های کم چرب و ماهی مصرف کنید.‌
اگر افرادی دوست نداشتند که کالری بالایی به بدنشان برسد باید یک عدد لیمو را در کنار گوشت پخته و به عنوان چاشنی با ماکارانی مصرف کنند زیرا آهن سریعتر جذب خواهد شد و کالری آن کمتر می شود.

ما ایرانیان ماکارونی را خیلی دوست داریم و هر چند روز آن را بر سر سفره خود می بینیم؛ عرضه ماکارونی سیم تلفنی به صورت عمده در اکثر مراکز فروش انجام می‌شود همچنین عرضه این نوع ماکارونی به صورت اینترنتی نیز صورت می گیرد.

قیمت روز ماکارونی سیم تلفنی

قیمت روز ماکارونی سیم تلفنی

 کودکان نیاز به کالری و انرژی دارند زیرا تحرک زیادی دارند و ماکارونی می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد. این ماکارونی به خاطر فرم زیبای آن که شبیه به سیم تلفن است اما پیچ آن کمتر است آن را دوست خواهند داشت. این نوع ماکارونی دارای ویتامین های زیادی است و غنی شده می باشد و می تواند خاصیت های زیادی را برای بدن داشته باشد. این ماکارونی اگر با چاشنی های  مربوط به خودش درست شود بسیار خوش طعم و خوشمزه می شود.

ما ایرانیان علاقه زیادی به ماکارونی داریم و بهتر است از ماکارونی هایی که غنی شده و دارای ویتامین های خوبی هستند و از آرد مناسبی تهیه شده‌اند استفاده کنیم. برای اطلاع از قیمت ماکارونی سیم تلفنی عمده می توانید تماس بگیرید و از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خرید ماکارونی سیم تلفنی فله ای و یا بسته بندی عمده برای صادرات به افغانستان، عراق و سایر کشورها با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما