صادرات ماکارونی اسپاگتی درجه یک به عمان

صادرات ماکارونی اسپاگتی درجه یک به عمان از ایران به واسطه بازاریابی مناسب در این کشور امکان دارد. خرید و فروش انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی و نیز ماکارونی فرمی با قیمت صادراتی در حجم های بالا انجام شده و به کشورهای مختلف جهان با روش های متنوع حمل و نقل، ارسال می گردد.

صادرات ماکارونی رشته ای اسپاگتی به عمان

تولید ماکارونی اسپاگتی درجه یک

امروزه انواع ماکارونی نسبت به گذشته بسیار متنوع تر شده است و مدل های مختلفی از ماکارونی های شکل دار و متنوعی را در بازار مشاهده می کنیم. مواد اولیه مورد استفاده برای تهیه این ماکارونی ها یکسان بوده و شامل آرد، آب، گلوتون، بتاکاروتن و سایر مواد افزودنی می شود.
امروزه کارخانه های تولید ماکارونی در ایران می توانند انواع ماکارونی را با کیفیت مناسب برای رقابت در بازارهای جهانی تولید و ارائه کنند.

برای تولید ماکارونی اسپاگتی درجه یک از آرد سمولینای گندم دوروم و یا مخلوط آن با آرد نول استفاده می گردد که ارزش غذایی ماکارونی را افزایش می دهد.
بسیاری از مصرف کنندگان کیفیت ماکارونی را از روی رنگ آن بررسی کرده و اکثرا ماکارونی های با رنگ زردتر و درخشان تر را ترجیح می دهند، هر چندکه در برخی مناطق سلیقه مردم برای انتخاب ماکارونی برعکس این موضوع است.

تولید ماکارونی اسپاگتی درجه یک

صادرات انواع ماکارونی از ایران

صنعت تولید ماکارونی در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار است و هرساله آمار صادرات ماکارونی اسپاگتی از کشور، رقم قابل توجهی را نشان می دهد. با این وجود همچنان پتانسیل افزایش میزان صادرات اسپاگتی از کشور وجود دارد که می تواند موجب ارزآوری بیشتر و رشد اقتصادی کشور شود.
در حال حاضر کارخانجات متعدد تولید ماکارونی در سراسر کشور وجود دارند و انواع پاستا و اسپاگتی را با کیفیت های متنوع تولید و عرضه می کنند.

صادرات انواع ماکارونی ایرانی به کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، امارات، قطر و غیره انجام می شود. همچنین بخشی از صادرات ماکارونی از ایران به کشورهای آفریقایی نظیر سومالی، نیجریه، کنیا، آنگولا و غیره و کشورهای حوزه CIS و نیز کشورهای آمریکای جنوبی مانند ونزوئلا می باشد.

برای حضور در بازارهای جدید از جمله صادرات ماکارونی اسپاگتی به عمان، نیاز به بررسی دقیق روش های بازاریابی و برنامه ریزی مناسب می باشد.

صادرات انواع ماکارونی از ایران

قیمت عمده ماکارونی صادراتی

ماکارونی های صادراتی با توجه به کیفیت و وزن بسته بندی آن ها دارای قیمت های متفاوتی هستند. همان طور که می دانید قیمت دهی برای صادرات برخلاف بازار داخل برمبنای هر بسته یا هر کارتن انجام نمی شود بلکه برمبنای هر کیلوگرم یا هر تن ماکارونی قیمت اعلام می شود.
به عنوان مثال قیمت ماکارونی رشته ای 500 گرمی صادراتی، به صورت کیلویی 6000 هزار تومان اعلام شده و سپس با توجه وزن بسته بندی ها و تقسیم این عدد بر دو، قیمت هر بسته اسپاگتی مشخص می گردد.

متاسفانه در بسیاری از موارد بسته بندی ماکارونی هات برای صادرات مناسب نیست و می توان با طراحی مناسب و نیز تولید ماکارونی در بسته بندی های متفاوت 200، 400، 500، 700 گرمی و غیره و قطرهای مختلف، متناسب با درخواست خریداران از کشورهای مختلف، نیاز آن ها را برآورده کنیم.

همچنین طراحی زیبا برای بسته بندی ها، استفاده از سلفون های مناسب برای جلوگیری از پاره شدن و نیز استفاده از کارتن های چندلایه و شیرینگ شده می توان در جذب بیشتر مشتریان صادراتی تاثرگذار باشد.

قیمت عمده ماکارونی صادراتی

خرید و فروش انواع اسپاگتی برای صادرات

خرید و فروش ماکارونی رشته ای اسپاگتی و نیز انواع ماکارونی فرمی و ورمیشل برای صادرات معمولا در حجم های بالا و با قیمت مناسب انجام می شود.
معمولا بارهای ماکارونی صادراتی با استفاده از کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت یا تریلی های ترانزیتی 25 تنی و از طریق حمل و نقل زمینی، دریایی و ریلی ارسال می شوند.

بیشترین میزان صادرات ماکارونی معمولا مربوط ماکارونی رشته ای یا همان ماکارونی میله ای می باشد و رشته سوپ یا ورمیشل هم در حجم های بالا به عراق و کشورهای همسایه ارسال می گردد اما ماکارونی فرمی معمولا درصد کمتری از معاملات صادراتی را به خود اختصاص می دهد.

به منظور مشاوره گرفتن برای تهیه ماکارونی صادراتی و نیز خرید عمده انواع ماکارونی با کیفیت و قیمت مناسب برای صادرات به کشورهای مختلف می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما