صادرات انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی ایرانی

صادرات ماکارونی رشته ای یکی از زمینه های سودآور برای تولید کندگان و تاجران ایرانی می باشد که می تواند سود مناسبی را به همراه داشته باشد. در حال حاضر ایران چهارمین کشور صادرکننده ماکارونی در جهان محسوب می شود که با توجه به کیفیت بالای ماکارونی های تولید شده در کشور می توان میزان صادرات این محصول را افزایش داد.

صادرات انواع ماکارونی ایرانی

میزان تولید و صادرات ماکارونی در ایران

بر اساس آمارهای رسمی موجود، میزان تولید ماکارونی در کشور بالغ بر 500 هزار تن برآورد می شود که از میزان، حدود 150 هزار تن در سال به کشورهای مختلف صادر می شود. بیشترین میزان صادرات ماکارونی از ایران به کشورهای افغانستان، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، برخی کشورهای آفریقایی و همچنین کشورهای حوزه CIS می باشد.

انواع ماکارونی ایرانی

انواع ماکارونی های تولید شده در ایران با توجه به قیمت تمام شده پایین تر نسبت به کشورهای دیگر قابلیت رقابت بالایی در بازارهای جهانی را دارند که در صورت توجه بیشتر به این حوزه امکان رشد بالایی وجود دارد. به طور کلی می توان گفت که ایران حدود 20 درصد ماکارونی دنیا را تولید می کند.

تولید و صادرات ماکارونی رشته ای

مزایای صادرات ماکارونی و اسپاگتی

انواع ماکارونی ها از جمله ماکارونی های رشته ای و اسپاگتی با توجه به تنوع شکل و بسته بندی و همچنین عدم خرابی آن ها در حمل و نقل، دارای مزیت های فراوانی برای صادرات هستند. در زمینه صادرات محصولات محتلف یکی از مهمترین مشکلات نحوه حمل و نقل و ارسال بار می باشد که همان طور که اشاره کردیم این مشکل در حوزه ماکارونی وجود نداشته و این محصولات به آسانی قابلیت ارسال به نقاط مختلف جهان را دارا می باشند.

مزایای صادرات انواع اسپاگتی

روش های بهبود بازار صادراتی ماکارونی

در رابطه با صادرات محصولات مختلف همواره یکی از مهمترین نکات استفاده از بسته بندی مناسب و زیبا می باشد تا بتوانیم نظر مشتریان خارجی را به خود جلب نماییم.

نحوه بسته بندی ماکارونی های صادراتی

استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن می تواند در تولید محصولات با کیفیت مطلوب و با قیمت تمام شده کمتر تاثیرگذار باشد.

صادرات ماکارونی و اسپاگتی ایرانی

[toggle title=”آماده همکاری با تولیدکنندگان ماکارونی جهت صادرات” state=”open”]این شرکت آماده همکاری با کارخانجات و تولیدکندگان ایرانی می باشد. شما تولیدکنندگان عزیز می توانید لیست محصولات تولیدی خود را برای ما ارسال کنید تا بتوانیم با همکاری یکدیگر بازار صادراتی انواع ماکارونی های ایرانی را گسترش داده و موجب رونق تولید محصولات ایرانی شویم.[/toggle]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما