عرضه مستقیم انواع ماکارونی به بازارهای داخلی و خارجی

عرضه مستقیم انواع ماکارونی عمده در بازار موجب کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده و نیز افزایش حجم فروش شرکت ها می گردد. همچنین از این طریق می توان موجب رونق بیش از پیش صادرات ماکارونی از ایران به سایر نقاط جهان شد.

عرضه مستقیم انواع ماکارونی به بازار

تولید کنندگان برتر ماکارونی

همان گونه که می دانید ماکارونی از خانواده پاستاها بوده و اولین بار در کشور ایتالیا تولید و مصرف شده است.
در کشور ما نیز اولین کارخانه تولید ماکارونی در سال 1374 فعالیت خود را با تولید ماکارونی رشته ای اسپاگتی توسط دستگاه های ساده آغاز نمود.

اما امروزه کارخانجات مختلف تولید ماکارونی در سراسر کشور انواع مدل های ماکارونی را به وسیله دستگاه های پیشرفته و به روز تولید و ارائه می کنند.
بنابراین کشور ایران یکی از برترین تولیدکنندگان ماکارونی در سراسر جهان می باشد که حجم بالایی از این محصول را به کشورهای مختلف صادر می کند.

 

چند نمونه از شناخته شده ترین شرکت های تولیدی ماکارونی در کشور شرکت های زر ماکارون، تک ماکارون و ماکارونی مانا هستند هر چند در حال حاضر شرکت های متعدد تولید کننده ماکارونی و پاستا، محصولات خود را با برندهای متنوع در بازار عرضه می کنند.

تولید کنندگان برتر ماکارونی رشته ای اسپاگتی

عرضه مستقیم انواع ماکارونی به بازار

پس از تولید هر محصول در کارخانه، نوبت به بازاریابی و فروش آن محصول می رسد. راهکارهای متفاوتی برای عرضه محصولات مختلف از جمله ماکارونی در بازار وجود دارد.
بسیاری از شرکت ها محصولات خود را از طریق نمایندگی های فروش یا مراکز پخش عمده مواد غذایی در شهرهای مختلف به فروش می رسانند.

عرضه مستقیم انواع ماکارونی صادراتی

اما در صورت عرضه مستقیم ماکارونی به فروشگاه های سطح شهرها می توان موجب کاهش قیمت و در نتیجه افزایش فروش محصولات شد. شرکت های تولیدی ماکارونی رشته ای می توانند از این طریق محصولات خود را بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

چنانچه شما نیز جزو تولید کنندگان ماکارونی می باشید می توانید جهت افزایش فروش محصولات خود با مشاوران شرکت ما تماس بگیرید.

صادرات ماکارونی ایران

کشور ایران با توجه به قابلیت تولید ماکارونی با کیفیت مطلوب در حجم های بالا و با قیمت رقابتی و بسته بندی مناسب، جایگاه ویژه ای را در میان صادرکنندگان ماکارونی در بازارهای بین المللی به خود اختصاص داده است. در این میان صادرات به کشورهای عمان، عراق، افغانستان، روسیه و سوریه بیشترین سهم را دارا می باشند.

صادرات ماکارونی از ایران

امروزه صادرات ماکارونی به سوریه و برخی کشورهای آفریقایی می تواند بازار عالی و مناسبی را برای تولید کنندگان و فعالان اقتصادی حوزه ماکارونی فراهم آورد.

در صورتی که توجه بیشتری برای شناساندن و مطرح کردن ماکارونی ایرانی در بازارهای جهان شود می توان جایگاه و اهمیت انواع ماکارونی رشته ای ایرانی را در جهان باز هم ارتقا داد.

خرید عمده ماکارونی رشته ای صادراتی

لیست قیمت ماکارونی

به طور کلی ماکارونی ها به دو دسته ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی و ماکارونی فرمی تقسیم بندی می شوند. قیمت هر نوع از ماکارونی با توجه به نوع بسته بندی، کیفیت و نحوه تولید و نوع برند آن ماکارونی مشخص می گردد. همچنین با کاهش واسطه ها می توان ماکارونی را با پایین ترین قیمت خریداری نمود.

لیست قیمت ماکارونی صادراتی

قیمت ماکارونی صادراتی معمولا با توجه به حجم بالای معاملات صادراتی پایین تر بوده و به همین دلیل لیست قیمت ماکارونی برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی با یکدیگر متفاوت است.
جهت دریافت لیست قیمت انواع ماکارونی می توان به نمایندگی ها و شرکت های فروش عمده ماکارونی مراجعه کرد و یا از طریق اینترنت با این شرکت ها ارتباط برقرار کرد.

شما می توانید به منظور خرید عمده ماکارونی و پاستا و نیز دریافت لیست قیمت روز ماکارونی با کارشناسان شرکت ما تماس گرفته و یا از طریق فرم های موجود در سایت درخواست خود را ثبت نمایید.

فروش و عرضه مستقیم ماکارونی رشته ای

نمایندگی فروش ماکارونی در سراسر کشور

شرکت های عرضه ماکارونی معمولا از طریق فروش مویرگی و یا نمایندگی ها، انواع ماکارونی را در سراسر کشور توزیع و پخش می کنند. سپس ماکارونی ها از طریق فروشگاه های بزرگ و کوچک سراسر کشور به دست مصرف کنندگان نهایی می رسند.
همچنین جهت خرید ماکارونی برای صادرات، پس از استعلام قیمت و دریافت نمونه، پیش فاکتور مورد نظر صادر شده و سفارش ثبت می گردد و پس از تولید ماکارونی در زمان مقرر به مرز مورد نظر ارسال می گردند.

نمایندگی فروش ماکارونی سراسر کشور

چنانچه شما نیز قصد خرید عمده انواع ماکارونی برای فروش در بازارهای داخلی و یا خرید ماکارونی صادراتی برای صادرات به کشورهای مختلف را دارید، تنها کافی است با ما تماس گرفته و انواع ماکارونی و ورمیشل را به صورت مستقیم از کارخانه، با پایین ترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما