فروشگاه ماکارونی رشته ای اسپاگتی

تولید ماکارونی رشته ای اسپاگتی عمده با برندهای مختلف و با حجم قابل توجه ای در بازار کشور صورت می گیرد. خواص و فواید مصرفی این خوراکی، آماده شدن سریع آن و امکان سرو در محیط های مختلف مانند رستوران ها موجب افزایش تقاضا برای خرید این محصول شده است. با توجه به میزان مصرف ماکارونی اسپاگتی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان قصد داریم به بررسی مواد اولیه بکار رفته در تولید آن و معرفی ارقام باکیفیت تولیدی بپردازیم.

فروشگاه ماکارونی رشته ای اسپاگتی

بررسی کیفیت ماکارونی رشته ای اسپاگتی

بررسی کیفیت ماکارونی رشته ای اسپاگتی

ماکارونی به نوعی پاستا می گویند که به صورت خشک و در کارخانه های تولیدی با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود. شاید برایتان جالب باشد که انواع ماکارونی در فرهنگ کشورهای مختلف دارای تنوع از نظر شکل ظاهری و حتی طعم و مزه هستند. به عنوان مثال در ژاپن به رشته های بسیار باریک و میله ای ماکارونی می گویند. در ایران انواع ماکارونی به صورت میله های متوسط دایره ای یا مربع ای شکل می گویند که اغلب برای پخت ده دقیقه در آب می جوشانند. در این میان کیفیت این محصول تا حد زیادی بستگی به مواد اولیه بکار رفته در تولید آن دارد. هر چقدر که کیفیت مواد و درصد ترکیب آنها تحت استانداردهای کیفی صورت گیرد، پخت و مزه آن نیز بهتر خواهد شد. به طور کلی انواع مواد اولیه ماکارونی تولید شده در کارخانه های صنعتی عبارتند از:

آرد: اولین و مهمترین ماده اولیه بکار رفته در تولید این محصول آرد است. آرد مخصوص برای تولید ماکارونی سمولینا نام دارد. سمولینا از آسیاب کردن آندوسپرم گندم های دوروم یا سخت تولید می شود.

آب: آب مورد استفاده در تولید ماکارونی باید استانداردهای مشخصی داشته باشد. درجه سختی آب نیابد بیش از اندازه زیاد باشد چرا که موجب تغییر رنگ محصول تولیدی خواهد شد. همچنین آب باید از نظر میکروبی مورد بررسی قرار گیرد که آلودگی خاصی نداشته باشد.

علاوه بر آرد و آب از انواع افزودنی های مجاز مانند نمک و طعم دهنده ها نیز استفاده می کنند. تخم مرغ، پودر پیاز و سیر، پورد اسفناج، کرفس، آرد سویا، بتاکاروتن و ویتامین C دیگر افزودنی های مجاز برای تهیه انواع ماکارونی ساده یا طعم دار هستند.

فروشنده ماکارونی رشته ای اسپاگتی

فروشنده ماکارونی رشته ای اسپاگتی

علاوه بر ماکارونی رشته ای پهن، انواع مدل های طرح دار مانند لوله ای، صدفی، پروانه ای و … نیز به علت ایجاد تنوع در طرح و رنگ محصول با هدف افزایش میزان فروش تولید می شوند. بدون شک ترکیب مواد اولیه، نوع بسته بندی، شرایط تولید و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک نقش مهمی در تعیین و تضمین کیفیت نهایی این محصولات خواهد داشت. فروشنده ماکارونی در این سایت حضور دارد.

امروزه علاوه بر عرضه و فروش عمده با شیوه های سنتی برای تهیه جدیدترین تولیدات در صنعت ماکارونی، برخی مراکز به صورت آنلاین و اینترنتی برندهای معتبر را عرضه می کنند. ثبت سفارش از طریق فروشنده آنلاین، کاهش قیمت ها و امکان خرید مستقیم انواع ماکارونی با برندهای معتبر را برای خریدار به همراه دارد. فروشگاه ماکارونی را در سایت های آنلاین مشاهده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما