فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی مک

انواع ماکارونی رشته ای مک توسط گروه تولیدی مواد غذایی خوشنام با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکونولوژی روز جهان تولید می گردند. انواع اسپاگتی مک به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش رسیده و در بازارهای داخلی و حتی صادرات عرضه می شوند.

فروش ماکارونی رشته ای مک

انواع ماکارونی رشته ای مک

ماکارونی های رشته ای یا اسپاگتی مک در مدل های متنوع و با بسته بندی های 300، 400، 500، 700، 900 و 1000 گرمی به بازار ارائه می گردند. همچنین قطر رشته های اسپاگتی نیز دارای انواع 1.2، 1.4 و 1.7 میلی متر می باشد. بنابراین انواع اسپاگتی های مک ماکارون عبارتند از:

  • اسپاگتی 1.2 مک
  • ماکارونی رشته ای 1.4 مک
  • اسپاگتی 1.7 مک

سایر انواع ماکارونی رشته ای مک شامل ماکارونی لینگوئینی و ماکارونی بوگاتینی می شوند که دارای طعم و ظاهر منحصر به فرد خود بوده و مشتریان خاص خود را دارند.

انواع اسپاگتی مک

ارزش غذایی ماکارونی رشته ای مک

همان طور که می دانید ماکارونی یک غذای مفید و مغذی برای بدن بوده و در عین حال هضم آن نیز آسان می باشد. ارزش غذایی ماکارونی عمدتا به خاطر حجم بالای کربوهیدرات و پروتئین در آن می باشد.
ماکارونی های رشته ای مک دارای 350 کیلوکالری انرژی در هر 100 گرم هستند. همچنین هر 100 گرم از اسپاگتی های مک شامل 10 الی 12 گرم پروتئین، 75 گرم کربوهیدرات و 1.1 گرم چربی می باشند.

مزایای خرید ماکارونی رشته ای مک

صادرات ماکارونی های رشته ای مک

علاوه بر این که ماکارونی های رشته ای مک مورد استقبال مصرف کنندگان ایرانی قرار گرفته اند، این ماکارونی ها دارای بازار صادرات مناسبی میز هستند و امروزه حجم بالایی از ماکارونی های برند مک به نقاط مخنلف جهان از جمله کشورهای امارات، عمان، کویت، قطر، عراق، عربستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، مالزی، نیجر و آفریقای جنوبی صادر می گردند.

نحوه خرید ماکارونی رشته ای و اسپاگتی مک

فروش عمده ماکارونی رشته ای مک

انواع ماکارونی رشته ای مک توسط مراکز پخش و توزیع عمده ماکارونی و دفاتر فروش ماکارونی در شهرهای مختلف به فروش می رسند. جهت خرید ماکارونی مک به صورت عمده می توان به فروشگاه های فروش عمده مواد غذایی مراجعه کرده و یا با استفاده از اینترنت با فروشندگان عمده ماکارونی و اسپاگتی ارتباط گرفته و محصولات مورد نظر خود را خریداری نمود.

فروش عمده انواع ماکارونی رشته ای مک

فروش انواع اسپاگتی مک به قیمت عمده

انواع ماکارونی های رشته ای و اسپاگتی مک و همچنین ماکارونی های فرمی مک با قیمت کارخانه توسط شرکت ما به فروش رسیده و به منظور سهولت خریداران ماکارونی در سراسر کشور توزیع می گردند. جهت خرید انواع ماکارونی رشته ای به صورت عمده می توانید با ما تماس گرفته و ماکارونی ها را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما