فروش ماکارونی رشته ای سبزیجات به قیمت عمده

ماکارونی رشته ای سبزیجات ،نوع جدیدی از ماکارونی های رشته ای یا اسپاگتی می باشد که با ترکیب سبزیجات تولید می شود. این ماکارونی می تواند طعم دلپذیر وماندگاری را برای مصرف کنندگان به وجود بیاورد. اسپاگتی سبزیجات به صورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رسد.

نحوه خرید انواع ماکارونی سبزیجات

ماکارونی رشته ای سبزیجات چیست

همان طور که اشاره کردیم ماکارونی های رشته ای سبزیجات در واقع همان اسپاگتی های معمولی هستند که به صورت ترکیبی از سبزیجات و فلفل شیرین می باشند. انواع اسپاگتی سبزیجات معمولا در بسته های 500 گرمی یا 700 گرمی با قطر 1.5 میلی متر به بازار عرضه می شوند. این ماکارونی ها با توجه به طعم خاص خود مشتریان مخصوص به خود را دارند و امروزه توسط مصرف کنندگان ایرانی مورد استقبال قرار گرفته اند.

ماکارونی سبزیجات

مزایای ماکارونی سبزیجات

ماکارونی های سبزیجات معمولا همراه با سبزیجات مختلف مانند جعفری، فلفل دلمه ای، هویج، نخود فرنگی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از ماکارونی ارزش غذایی بالایی داشته و می تواند نیاز بدن به مواد غذایی مختلف را تامین نماید. مصرف ماکارونی سبزیجات برای افراد کم خون نیز توصیه می گردد.

فروش ماکارونی رشته ای سبزیجات

تولید و صادرات انواع ماکارونی

در حال حاضر بیش از 300 واحد تولید ماکارونی فعال بوده و سالیانه بیش از 500 هزار تن ماکارونی در ایران تولید می شود. هر چند برخی برندهای ماکارونی از کشورهای ترکیه و ایتالیا به کشور وارد می شوند اما در حال حاضر کشور ایران جزو کشورهای صادرکننده ماکارونی در جهان شناخته می شود.
حجم عمده صادرات ماکارونی از ایران به کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان و برخی کشورهای آفریقایی می باشد. اما پتانسیل افزایش میزان صادرات ماکارونی از کشور وجود دارد که با ارتقای سطح کیفیت ماکارونی های تولیدی این امر محقق خواهد شد.

فروش عمده انواع اسپاگتی سبزیجان

فروش عمده ماکارونی رشته ای با بهترین قیمت

انواع ماکارونی های رشته ای از جمله اسپاگتی سبزیجات با کمترین قیمت ممکن توسط شرکت ما به فروش می رسند. جهت خرید عمده انواع ماکارونی با بهترین و مناسب ترین قیمت کافی است با ما تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما