قیمت عمده ماکارونی مانا | توزیع عمده

ماکارونی امروزه به عنوان یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین غذا ها شناخته می شود. از آنجایی که ماکارونی عمدتا از غلات ساخته شده است در هرم غذایی مصرفی در قاعده هرم قرار دارد لذا در تامین انرژی مصرفی روزانه نقش بالایی را ایفا می نماید. کربوهیدرات موجود در ماکارونی یکی از مهم ترین مواد لازم برای سوخت و ساز بدن و تامین انرژی روزانه به شمار می رود.

در ادامه شما را با یکی از مرغوب ترین و خوش طعم ترین برند ماکارونی یعنی مانا آشنا می کنیم و اطلاعاتی در مورد آن اعم از قیمت عمده ماکارونی مانا و بهترین محصولات تولیدی شرکت مانا آشنا خواهیم کرد. مانا ضمن رعایت اصول کمی و کیفی از مهندسینی توانا در زمینه تولید ماکارونی بهره می برد. و محصولات این شرکت بدون کوچکترین دخالت فیزیکی و تماما مکانیزه و با رعایت اصول بهداشتی تولید می شوند. شرکت مانا در سال 1358 در شهرک صنعتی سیمین و سپس در سال 1369 محصولات متنوع خود را شروع به تولید کرد.

قیمت عمده ماکارونی مانا | توزیع عمده

بهترین محصولات شرکت تولیدی مانا

بهترین محصولات شرکت تولیدی مانا

شرکت مانا با تولید محصولات مختلفی ( از قبیل ماکارونی رشته ای، ماکارونی رشته ای فله ای، ماکارونی 500 گرمی، محصولات نیمه آماده، لازانیا، ماکارونی غنی شده، ماکارونی سبزیجات، ماکارونی فرم دار و ماکارونی با طعم های مختلف مانند پیتزایی ) از موقعیت قابل توجهی برخوردار است که در میان این محصولات لازانیا، ماکارونی رشته ای و فرم دار ( شکل دار ) از توجه بیشتری برخور دار هستند. از بهترین محصولات شرکت مانا می توان به محصولات نیمه آماده این شرکت نیز اشاره کرد که در موقعیت های مختلف مخصوصا سفر و هنگامی که فرصت پختن غذا را ندارید به کمک شما خواهند آمد و شما می توانید در کمترین زمان غدایی با طعم خوب و کیفیت بالا را تهیه فرمایید.

قیمت فروش عمده انواع ماکارونی مانا

قیمت فروش عمده انواع ماکارونی مانا

اگر شما به دنبال یک ماکارونی ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت بالا می باشید که ضمن داشتن مزه فوق العاده و کیفیت بالا توان رقابت با محصولات خارجی را نیز دارا باشد، ما ماکارونی مانا را به شما پیشنهاد می کنیم.

در زیر جدولی از قیمت انواع ماکارونی برای شما تهیه کرده ایم تا کیفیت انتخاب شما را بهبود بخشیم.

عنوان ( نوع ماکارونی ) قیمت ( تومان )
اسپاگتی 1.4 700 گرمی 3800 تا 5450
اسپاگتی فرمی 500 گرمی 5900 تا 10000
اسپاگتی فرمی سبزیجات 500 گرمی 6900 تا 9500
اسپاگتی 1.2 با آرد سمولینا 700 گرمی 5400
پاستا نیمه آماده با طعم تنوری 145 گرمی 3150
اسپاگتی فیبر گندم و چغندر 500 گرمی 6800
ماکارونی آشیانه ای 500 گرمی 6850
لازانیا نیمه آماده 500 گرمی 7500

توزیع عمده انواع ماکارونی مانا در بازار های فروش

توزیع عمده انواع ماکارونی مانا در بازار های فروشانواع ماکارونی مانا با مناسب ترین قیمت بازار توسط شرکت به فروش می رسد. شما می توانید از طرق مختلفی ماکارونی را تهیه نمایید حتی برای مصارف تجاری (مغازه) یا خانگی ماکارونی خود را تهیه نمایید. برای این کار کافی است از طریق وبسایت های مختلف و یا تلفن های کارشناسان فروش و یا حتی به صورت حضوری با مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی های فروش اقدام به تهیه ماکارونی مانا فرمایید.

صادرات بهترین ماکارونی های ایرانی

صادرات بهترین ماکارونی های ایرانیماکارونی یکی از محصولاتیست که کشورمان در تهیه آن از مقام بالا و قابل توجهی در سطح جهانی برخوردار است و کشورمان همه ساله مقادیر قابل توجهی ماکارونی را به کشورهای دیگر صادر می کند. ماکارونی ایرانی یکی از مرغوب ترین نوع ماکارونی ها در سطح بازار جهانی می باشد. برند ماکارونی مانا با تولید ماکارونی با کیفیت و متناسب با ذائقه های مختلف درصد عمده و قابل توجهی از این صادرات را به خود اختصاص داده است و نقش مهمی را در راستای صادرات ماکارونی ایفا می کند. حتی وجود تحریم های ظالمانه علیه کشورمان نتوانسه اند راه به جایی ببرند و در حوضه ماکارونی ایران و شرکت مانا به فعالیت خود در راستای صادرات ماکارونی ادامه داده و در این زمینه نیز موفق بوده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما