قیمت ماکارونی سال ۹۸ | بازار فروش انواع پاستا در ایران

قیمت ماکارونی سال ۹۸ مدل فرمی ( شکل دار ) به دلیل مشکلات بازار متغیر بین ۵,۰۰۰ هزار تومان تا ۶٫۵۰۰ هزار تومان است در حالی که قیمت این نوع ماکارونی در سال ۹۷ ، ۲٫۵۰۰ تومان بوده است.

ماکارونی یکی از غذا های خوش مزه است . ماکارونی یکی از غذا هایی است که اگر مهمانی دارید و دیر وقت به شما زنگ زده است میتوانید آن را در کم تر از ۴۵ دقیقه درست کنید.

انواع ماکارونی

ماکارونی چندین نوع دارد مانند ماکارونی اسپاگتی که به ماکارونی ایتالیایی معروف است در این نوع ماکارونی یک تفاوت مهم هست که معمولا به نوع زائقه ما ایرانی ها خوش نمی آید ما ایرانی ها دوست داریم غذا بسیار پخته شود اما در این نوع ماکارونی مدت زمان پخت بسیار کم تر است و به همین دلیل معمولاً ما ایرانی ها این نوع غذا را دوست نداریم.

قیمت ماکارونی سال ۹۸

یکی از شرکت های خوب وبا کیفیت در تولید ماکارونی  شرکت ماکارونی آذر است  این شرکت با داشتن سابقه بالای در تولید ماکارونی توانسته است رضایت مشتری های خود را هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت به خوبی جلب کند.

مدتی است ماکارانی وارد بازار شده است با نام ماکارونی غنی شده، شرکت های سازنده این ماکارونی فرق این ماکارونی را این گونه می‌گوید: «روند تولید ماکارونی غنی‌شده به این صورت است که ابتدا ریزمغذی‌های مختلف را به میزان لازم به آرد ماکارونی (آرد مخصوص ماکارونی سمولینا است و برخی کارخانه‌هایی که این آرد را در اختیار ندارند، از آرد نول استفاده می‌کنند) می‌افزایند و سپس آرد و آب را در یک مارپیچ هلیکسی به طور یکنواخت با هم مخلوط و سپس به اکستروژن وارد می‌کنند.
نوعی ماکارونی دیگر در بازار است با نام ماکارونی فیبردار که كربوهیدراتهای پیچیده از اتصال متوالی واحدهای قندهای ساده بوجود می آید. برخی از اعضاء این گروه به دلیل نوع ساختار و اتصالات بین واحدهای تشكیل دهنده توسط بدن هضم و جذب نمی شود یعنی بدن انسان آنزیم های مورد نیاز برای شكستن و جذب این كربوهیدارتهای پیچیده را در اختیار ندارد كه این گروه خاص تحت نام فیبرهای غذایی یا فیبرهای رژیمی نامگذاری می شوند. 

بازار فروش انواع پاستا در ایران

بازار فروش انواع پاستا در ایران

این روز ها بازار فروش پاستا در ایران به نسبت بازار های دیگر وضع خوبی دارد شرکت های تواید کننده پاستا در ایران با مشکلاتی مواجه هستند مانند تغییر بسیار زیاد قیمت مواد اولیه اما باید گفت که این وضع این جوری نمی ماند.

پاستا انواع مختلفی دارد مانند: موی فرشته این نوع پاستا به دلیل بلند بودن و نازک بودن آن معروف است به موی فرشته  این پاستای ظریف و سبک سسی را می‌طلبد که بافت سبک‌تری دارد. کره‌های ترکیبی یا سس‌های رقیق و خامه‌ای برای موی فرشته مناسب هستند، اما سس‌های دارای تکه‌های درشت برای این نوع پاستا می‌توانند خیلی سنگین باشند.

بهترین تولید کننده های ماکارونی پاستا

بهترین تولید کننده های ماکارونی پاستا

یکی از بهترین تولید کننده های پاستا در ایران شرکت زر ماکارون است این شرکت علاوه بر تولید انواع پاستا و انواع ماکارونی محصولات دیگری را نیز تولید و صادر می کند. مانند انواع لازانیا باور نکردنی است که این شرکت در تمامی محصولاتی که تولید می کند توانسته است رضایت مشتری های خود را به خوبی جذب کند.

نمایندگی فروش انواع پاستا ایرانی و خارجی

نمایندگی فروش انواع پاستا ایرانی و خارجی

کشور پهناور ایران می‌‏تواند در جایگاه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان غذا در جهان قرار گیرد، زیرا از مزیت‌‏های بی‏نظیری برخوردار است که کمتر کشوری تمامی آن‌ها را یکجا دارد. این سرزمین کشتزارهای مستعد با آب و هوای مساعد برای تولید انواع محصولات کشاورزی دارد، در عرصه تجارت بین‏ المللی و منطقه‏‌ای از موقعیت استراتژیک برخوردار بوده که زیرساخت‏‌های حمل و نقل ریلی سراسری همراه با دسترسی مناسب به آب‏‌های بین‏‌المللی، می‏‌تواند آن را در شرایط بسیار موثرتری نیز قرار دهد.

از سویی دیگر، برخورداری از دانش و فن‏اوری روز دنیا و نیروهای انسانی متخصص و با انگیزه رسیدن به این جایگاه را آسان‌ و در دسترس‌تر می‌سازد. مدیریتی برگرفته از خرد جمعی، کار تیمی، پای‏بندی به مسئولیت‏‌های اجتماعی و اعتماد به جوانان دانش‏ محور نیز به تحقق این امر می‌کند.

قیمت انواع ماکارونی در سال 98

قیمت انواع ماکارونی در سال 98

قیمت انواع ماکارونی در ایران متغیر است بسته به نوع و شکل آن است یکی از شرکت های عالی در این زمینه شرکت زرماکارون است. این شرکت سابقه بالایی در تولید ماکارونی رشته ای ارزان را دارد برای مثال لیست قیمت های این شرکت را باهم نگاهی بیندازیم:

  • ماکارونی فرمی با وزن 500 گرمی 3600 هزار تومان
  • ماکارونی رشته ای قطر 1.5 با وزن 700 گرمی 4700 هزار تومان
  • ماکارونی فرمی سوپی وزن 300 گرمی 4100 هزار تومان
  • ماکارونی فرمی پروانه ای 700 گرمی 4000 هزار تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما