قیمت ماکارونی فرمی زر | مرکز فروش بهترین پاستا

ماکارونی یکی از پر طرفدار ترین غذاها  در بین بچه ها می باشد این محصول غذایی برند های مختلفی دارد یکی از این برند ها زر نام دارد یکی بهترین کیفیت را دارا می باشد در کل قیمت ماکارونی فرمی با ماکارونی رشته ای اندکی متفاوت می باشد.قیمت ماکارونی فرمی زر از 3000 هزار تومان شروع می شود و قیمت بسیار بالایی ندارد.
 ماکارونی فرمی و رشته ای در واقع پرمصرف ترین نوع ماکارونی در جهان می باشد. مواد اصلی تشکیل دهنده ماکارونی آب و آرد می باشد. مهمترین نکته در رابطه  با کیفیت ماکارونی نوع آرد مصرف شده و در فرآیند تولید ماکارونی رشته ای است. آرد سمولینا به عنوان مرغوب ترین آرد موجود برای تولید ماکارونی ها شناخته می شود که از گندم دوروم به دست آمده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.
کشور ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان انواع ماکارونی در جهان می باشد. در حال حاضر شرکت های مختلفی در زمینه تولید ماکارونی در ایران فعالیت می کنند که معروف ترین آن برند زر ماکارون می باشد.
قیمت ماکارونی فرمی زر | مرکز فروش بهترین پاستا

انواع محصولات شرکت تولیدی زر ماکارون

انواع محصولات شرکت تولیدی زر ماکارون

انواع محصولات شرکت تولیدی زر ماکارون در کل به دو دسته تقسیم می شود ماکارونی رشته ای، ماکارونی فرمی و انواع لازانیا می باشد که در نوع خود جزو بهترین ها می باشند.

قیمت خرید انواع ماکارونی فرمی زر

قیمت خرید انواع ماکارونی فرمی زر

ماکارونی های فرمی زر دارای فرم های مختلفی می باشد  که عبارت اند از :

  • لازانت (فرم های کوچک لازانیا که برای پاستاهای خوش طعم می باشد)
  • زنکوله ایی(طرحی جدید از نوع پاستاهای فرمی که برای تهیه انواع سوپ و پاستا استفاده می شود)
  • کاواتاپی(طرحی تازه برای ترکیب با کوشت و سبزیجات می باشد)
  • دیسکی(دایره ایی جذاب هم به تنهایی  پخت می شود و هم می توان با پاستاهای دیکر ترکیب کرد)
  • دیتایی(بشکل استوانه ایی می باشد و دارای طعمی دلچسب است)
  • البو(شکلی تازه از پاستا ها ولی باهمان طعم همیشکی)
  • پروانه ای (از محبوب‌ترین انواع پاستا‌های فرمی در دو نوع ساده و فانتزی مناسب برای طبخ انواع سوپ، سالاد و پاستا)
  • شقایق(پاستایی خوشمزه و سبک برای زیبایی هرچه بیشتر سفره‌های ایرانی)
  • گراند(کراندی طرحی جذاب برای غذایی زیباتر و خوش طعم تر)

باتوجه به نوع فرمی ماکارونی های کفته شده  کیفیت آن قیمت روز ماکارونی آنها باهم فرق دارد ولی تقریبا در یک رنج قیمت قرار دارند و تفاوت چندانی باهم ندارند. انواع ماکارونی فرمی زر  با توجه به وزن و نوع برند آن دارای قیمت های متفاوتی می باشند که می توان آن ها را در بازار خریداری کرد.
 سایر برندهای تولید ماکارونی عبارتند از :
ماکارونی رشته ای مک
ماکارونی آذر
همچنین ماکارونی 
اسپاگتی فیبردار یکی از بهترین و با کیفیت ترین ماکارونی ها  می باشند.

مرکز فروش عمده بهترین ماکارونی پاستا

مرکز فروش عمده بهترین ماکارونی پاستاشرکت های مختلف فروش و پخش ماکارونی به صورت عمده در سراسرکشور فعالیت می کنند و می توان جهت خرید ماکارونی به آن ها مراجعه نمود. مراکز پخش عمده ماکارونی پاستا  نمایندگی های فروش عمده ماکارونی از جمله مراکز خرید و فروش عمده ماکارونی در کشور هستند.
فروش عمده ماکارونی پاستا به صورت عمده و با قیمت کارخانه توسط شرکت انجام می گیرد و ماکارونی ها با بهترین قیمت عرضه می شوند.

 

خرید مستقیم انواع ماکارونی زر ماکارون

خرید مستقیم انواع ماکارونی زر ماکاروندر حال حاضر کشور ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماکارونی در جهان محسوب شده و حجم بالایی از میزان تولید و صادرات ماکارونی در جهان به تولید کنندگان ماکارونی ایرانی اختصاص یافته است. کارخانجات مختلف تولید ماکارونی ، ماکارونی ها را با برندهای متنوع تولید و عرضه می کنند.

 با توجه به روآوردن خریدها از طریق اینترنت و فروشکاه های مجازی ، پخش عمده ماکارونی  نیز از طریق اینترنتی  انجام می پذیرد و از طریق  فروشکاه های اینترنتی  ماکارونی می توان با بسیاری از کشورها ارتباط بود.
با توجه به کیفیت  ماکارونی ها  با قیمت های متفاوت در سراسر کشور خرید و فروش می شوند. مراکز پخش و عرضه ماکارونی، انواع ماکارونی رشته ای و فرمی  را با قیمت مناسب به فروش می رسانند.
همچنین می توان جهت خرید در کوتاه ترین زمان و با بهترین قیمت می توان از طریق اینترنت اقدام نمود ماکارونی ها را به آسانی خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما