بازار خرید و فروش عمده ماکارونی رشته ای اسپاگتی

خرید و فروش عمده ماکارونی رشته ای در بازار با توجه به نوع و کیفیت انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی با قیمت های متفاوتی انجام می گیرد. برای خرید انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی به صورت عمده و یا فله ای با قیمت مناسب می توان از طریق شرکت های بزرگ و معتبر عرضه ماکارونی در کشور اقدام نمود.

خرید و فروش ماکارونی رشته ای اسپاگتی

خرید و فروش عمده ماکارونی رشته ای در ایران

ماکارونی به صورت عمومی جزو انواع پاستاها محسوب می شود و بیشترین مصرف آن در کشور ایتالیا است. در کشور ما نیز ماکارونی به عنوان یکی از غذاهای محبوب و پرمصرف بوده و با توجه به قیمت نسبتا ارزان و طرز پخت آسان آن و در عین حال خواص و ارزش تغذیه ای بسیار بالای ماکارونی، این غذا را به عنوان یکی از کالاهای پرمصرف در میان سبد خرید خانواده های ایرانی مطرح نموده است.
در ایران بیشترین میزان مصرف ماکارونی مربوط ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی می باشد که معمولا به صورت دمی تهیه و مصرف می گردد. همچنین اخیرا انواع ماکارونی رشته ای سبزیجات، ماکارونی فرمی پروانه ای، ماکارونی صدفی و غیره، جایگاه خود را در میان خانواده های ایرانی پیدا کرده اند.

مزایای خرید انواع ماکارونی عمده

با توجه به کیفیت بالای ماکارونی های ایرانی، تولید کنندگان ماکارونی ایرانی جایگاه خاصی را در این زمینه در جهان دارا می باشند و سالیانه حجم بالایی از انواع ماکارونی در کارخانجات مختلف کشور تولید و سپس به بازارهای داخلی و نیز صادراتی ارائه می شوند.
خرید و فروش عمده ماکارونی با توجه به حجم بالای معاملات با قیمت مناسبی انجام می شود و سپس با توزیع ماکارونی در فروشگاه های مواد غذایی و سوپرمارکت های سراسر کشور، ماکارونی ها به دست مصرف کنندگان نهایی آن می رسند.

فروشگاه عمده ماکارونی و پاستا

هرچند اخیرا شاهد افزایش قیمت ماکارونی بوده ایم اما همچنان این کالا به عنوان یک غذای ارزان و مناسب برای اقشار مختلف جامعه شناخته می شود که در عین حال با توجه به حجم بالای کربوهیدرات موجود در آن، خواص فراوانی نیز دارد.

وارد کننده ماکارونی رشته ای اسپاگتی به کشور

انواع ماکارونی های مورد استفاده در کشور به دو دسته کلی ماکارونی های تولید داخل یا ایرانی و ماکارونی های وارداتی تقسیم بندی می شوند که با توجه به سلیقه های متفاوت افراد، هر کدام مشتریان خاص خود را دارند.
یکی از شناخته شده ترین انواع این ماکارونی ها، ماکارونی آنکارا از کشور ترکیه می باشد که توسط برخی از فروشندگان ماکارونی در داخل کشور عرضه می شوند و شامل انواع ماکارونی فرمی آنکارا و ماکارونی رشته ای اسپاگتی آنکارا می باشند.

فروش انواع ماکارونی وارداتی خارجی

مشخصات و قیمت انواع ماکارونی رشته ای

ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی در بسته بندی های متنوع 400، 500، 600، 700 و 900 گرمی، توسط تولید کنندگان ماکارونی در بازار ارائه می شوند. برای فروش در بازارهای صادراتی معمولا ماکارونی های رشته ای 400 و 500 مناسب بوده و ماکارونی های رشته ای 500 گرمی و 700 گرمی بیشترین میزان عرضه در بازارهای داخلی را دارند.
همچنین قطر ماکارونی های رشته ای نیز می تواند یکی از انواع 1.2، 1.4، 1.5، 1.7 و غیره باشد که با توجه به کاربردهای مختلف و نوع درخواست مشتریان، توسط تولیدکنندگان و فروشندگان ماکارونی عرضه می شوند.

لیست قیمت عمده ماکارونی و اسپاگتی

امروزه شرکت ها و کارخانه های مختلف تولید ماکارونی در سراسر کشور انواع ماکارونی را کیفیت و قیمت های متفاوت، تولید و عرضه می کنند.در ادامه برخی از انواع برندهای ماکارونی موجود در کشور اشاره می کنیم:

[tie_list type=”starlist”]

  • ماکارونی زر
  • ماکارونی مانا
  • ماکارونی سمیرا
  • ماکارونی تک
  • ماکارونی اسبیکو
  • ماکارونی قرین
  • ماکارونی جهان

[/tie_list]

فروش انواع ماکارونی ایرانی با بهترین قیمت

چنانچه شما نیز در زمینه خرید و فروش عمده ماکارونی فعالیت می کنید، جهت دریافت لیست قیمت ماکارونی می توانید از طریق نمایندگی ها و شرکت های فروش عمده ماکارونی ، استعلام قیمت بگیرید و یا از طریق اینترنت و شرکت های معتبر موجود در این زمینه از به روزترین قیمت های انواع ماکارونی فرمی و اسپاگتی در کشور آگاهی یابید.
همچنین می توانید برای این منظور از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش شرکت ما ارتباط بگیرید.

پخش و عرضه عمده ماکارونی و ورمیشل

بازار ماکارونی مرغوب در تهران

همانطور که می دانید بازار تهران یک منبع مناسب برای خرید و فروش عمده بسیاری از کالاها در کشور می باشد. فروشگاه های عمده مواد غذایی و ماکارونی در تهران و سایر شهرهای بزرگ از جمله اصفهان، مشهد، تبریز و شیراز، انواع ماکارونی و ورمیشل را با قیمت مناسب عرضه می کنند.
ماکارونی رشته ای مرغوب و درجه یک با استفاده از بهترین مواد اولیه و به خصوص آرد سمولینا و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک، تولید می شوند و با بسته بندی مناسب و مقاوم در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

بازار فروش ماکارونی درجه یک و مرغوب

برای خرید ماکارونی با کیفیت بالا می بایست از به شرکت های معتبر فروش ماکارونی در بازار مرجعه نموده و ماکارونی را از برترین برندهای تولید کننده ماکارونی سفارش دهید.

عرضه ماکارونی رشته ای به صورت عمده و فله ای

عرضه عمده و فله ای ماکارونی رشته ای

در حال حاضر انواع ماکارونی فرمی، ماکارونی رشته ای و ورمشیل توسط شرکت ما به صورت مستقیم و با بهترین قیمت ارائه شده و به سراسر کشور ارسال می شوند. همچنین در صورتی که میزان مصرف ماکارونی بالا باشد می توانید ماکارونی رشته  ای اسپاگتی را به صورت فله ای خریداری کنید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
جهت خرید انواع ماکارونی به صورت عمده و یا فله ای با ارزان ترین قیمت تنها کافی است با ما تماس گرفته و پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن، محصولات مورد نظر خود را به آسانی و با قیمت و کیفیت مطلوب دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما