صادرات ماکارونی رشته ای 400 گرمی به سوریه

صادرات ماکارونی رشته ای 400 گرمی به سوریه در حجم های بالا انجام می شود. همان طور که می دانید معمولا ماکارونی اسپاگتی 400 گرمی درشت با قطرهای 1.8 و 2.0 میلی متر و با ارزان ترین قیمت از کشور ایران قابل تامین بوده و به کشور سوریه ارسال می شود.

صادرات ماکارونی به سوریه

ماکارونی به عنوان یک غذای ارزان قیمت و با ارزش غذایی بالا، طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف جهان دارد.
با بررسی میزان صادرات ماکارونی از ایران به سوریه متوجه می شویم که امروزه مقدار قابل توجهی ماکارونی رشته ای به این کشور ارسال می شود.

مناسب ترین نوع اسپاگتی برای صادرات به این کشور در بسته بندی های 400 گرمی و با قطرهای درشت می باشد و مردم این کشور معمولا ماکارونی رشته ای 400 گرمی کلفت با قطرهای 1.7، 1.8 و 2.0 میلی متر را خریداری می کنند.
همچنین بسته های ماکارونی عمدتا در کارتن های 8 کیلویی یا 10 کیلویی قرار می گیرند که در هر کارتن 20 یا 25 بسته اسپاگتی وجود دارد. و سپس بارگیری می شوند. همان طور که می دانید برای ارسال بار از ایران به سوریه، یا از کشور عراق ترانزیت می شوند و یا از مرز بازرگان و کشور ترکیه ارسال می گردند.

صادرات ماکارونی به سوریه

فروش عمده ماکارونی صادراتی

ماکارونی های مناسب برای صادرات دارای تاریخ میلادی و توضیحات مندرج بر روی بسته بندی به زبان کشور مقصد یا انگلیسی هستند و همچنین باید کارخانه تولیدکننده ماکارونی اسپاگتی صادراتی، مجوزهای لازم برای صادرات را داشته باشد.

مشتریان صادراتی یا به دنبال خرید درجه یک و با کیفیت بوده و یا قصد خرید ماکارونی ارزان قیمت را دارند. طبیعی است که قیمت و کیفیت هر محصول با هم رابطه مستقیم داشته و با افزایش کیفیت کالا، قیمت آن نیز افزایش می یابد.
حجم معاملات صادراتی در مقایسه با داخلی معمولا بالا بوده و در هر پارت چندین کانتینر یا تریلی ترانزیتی از ماکارانی ها که معمولا دارای ظرفیت 25 تن هستند به کشور مقصد فرستاده می شود.

قیمت ماکارونی های صادراتی معمولا براساس هر کیلوگرم اعلام می شود و با تقسیم این قیمت به وزن مورد نظر بسته بندی ها، قیمت واحد ماکارونی ها برای صادرات مشخص می گردد.

فروش عمده ماکارونی صادراتی

قیمت عرضه ماکارونی اسپاگتی

یکی از پارامترهای مهم در فروش محصول قیمت آن می باشد. قیمت تمام شده ماکارونی پس از محاسبه هزینه های لازم برای تولید و بسته بندی مشخص می گردد و به این قیمت، قیمت درب کارخانه گفته می شود اما در اکثر موارد خریدار ماکارونی صادراتی، قیمت ماکارونی برای تحویل در مرز را می خواهد که شامل هزینه های ترخیص، اظهار و غیره نیز می گردد.

قیمت عرضه ماکارونی اسپاگتی

امروزه قیمت تمام شده ماکارونی در ایران در مقایسه با سایر کشورهای مناسب تر بوده و بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، پاکستان، گرجستان، تاجیکستان، ترکمنستان، کویت، عمان، امارات، سوریه و لبنان و غیره مقداری از ماکارونی مورد نیاز خود را از شرکت های تولید ماکارونی در ایران تهیه می کنند.
در برخی موارد این خریداران به دنبال خرید ماکارونی رشته ای ایرانی با ارزان ترین قیمت ممکن هستند.

خرید عمده ماکارونی رشته ای 400 گرمی

خرید عمده ماکارونی رشته ای 400 گرمی

ماکارونی رشته ای اسپاگتی یا ماکارونی میله ای در وزن های مختلف بسته بندی می شوند و اسپاگتی 400 گرمی فقط در بعضی از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. سایر انواع ماکارونی رشته ای در وزن های 500 و 700 گرمی و یا حتی 200 گرمی موجود می باشند.
نوع بسته بندی زیبا و شکل ظاهری مناسب ماکارونی در افزایش فروش تاثیرگذار می باشد چرا که اکثر خریداران به دنبال ماکارونی خوش رنگ و طلایی هستند، البته باید به مواد مورد استفاده در تهیه ماکارونی و جنس سلفون و کارتن های ماکارونی نیز توجه کرد.

به منظور استعلام قیمت ماکارونی صادراتی و خرید ماکارونی با قیمت و کیفیت مناسب برای ارسال به کشورهای مختلف می توانید با تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما