فروش عمده انواع ورمیشل با بهترین قیمت

فروش عمده انواع ورمیشل با بهترین قیمت توسط شرکت های عرضه ماکارونی به صورت عمده انجام می گیرد.
انواع رشته سوپ یا همان ورمیشل با توجه به تنوع آن ها امرزوه دارای تقاضای فراوانی در بازار داخل و همچنین بازارهای صادراتی می باشند که در ادمه با انواع مدل های آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

فروش عمده انواع ورمیشل با بهترین قیمت

کارخانه تولید ورمیشل آشیانه ای

امروزه بسیاری از کارخانحات تولید کننده ماکارونی در کشور، انواع ورمیشل یا رشته سوپ را نیز تولید و عرضه می کنند. تولید ورمیشل با اسفاده از دستگاه های اتوماتیک و کاملا پیشرفته در حال انجام است.

کارخانه تولید ورمیشل آشیانه ای

مواد اولیه مورد نیاز برای ورمیشل تقریبا مشابه ماکارونی بوده و مهمترین ماده ای که برای تهیه رشته های سوپ به کار می رود آرد می باشد. در حال حاضر به منظور بهبود کیفیت محصولات از آرد سولینای گندم دوروم و یا آرد نول استفاده می کنند.

فروش عمده ورمیشل سبزیجات

ورمیشل که در اکثر مواقع به عنوان رشته سوپ شناخته می شود دارای مدل های متنوعی است که در ادامه به انواع ورمیشل اشاره می کنیم:

[tie_list type=”starlist”]

  • ورمیشل آشیانه ای
  • ورمیشل کلاف
  • ورمیشل تیغه ای یا سوزنی
  • ورمیشل پهن
  • ورمیشل سبزیجات

[/tie_list]

همچنین این ورمیشل ها در بسته بندی ها متنوع و با وزن های مختلف تولید و در بازار عرضه می گردند.

فروش عمده انواع ورمیشل

ورمیشل پهن چیست

همان طور که می دانید ورمیشل ها دارای مدل های متنوعی هستند که با استفاده از آن ها غذاهای متفاوت و لذیذی تهیه می شود.
یکی از انواع آن ها ورمیشل پهن می باشد که برای تهیه سوپ و سایر غذاهای استفاده می گردد.

ورمیشل پهن چیست

سایر انواع غذاهایی که با استفاده از ورمیشل ها تهیه می شوند شامل کوکوی رشته ورمیشل و  پیتزا ورمیشل هستند که همه آن ها علاوه بر خوشمزه و دلچسب بودن، دارای ارزش های غذایی بالایی نیز می باشند.
آشنایی با این موارد می تواند تنوع غذایی افراد را نیز افزایش داده و برای سلایق مختلف نیز مناسب هستند.

خرید عمده ورمیشل پهن

خرید انواع رشته سوپ به صورت عمده

خرید عمده انواع رشته سوپ از طریق توزی کنندگان عمده ماکارونی و مراکز پخش عمده مواد غذایی در سراسر کشور امکان پذیر است.
معمولا اکثر افرادی که قصد خرید ورمیشل به صورت عمده را دارند به دنبال محصولات مشابه از جمله فتوچینی نیز می باشند. همان طور که می دانید فتوچینی از نظر ظاهری مشابه روبان های کوچک بوده و امروزه بسیاری از مردم به دنبال تهیه و مصرف این غذای خوشمزه و مغذی می باشند.
علاوه بر مواردی که ذکر کردیم انواع نودل های آماده و نیمه آماده در طعم های مختلف نیز مصرف کنندگان و مشتریان خاص خود را در سراسر کشور دارا می باشند.

خرید عمده انواع رشته سوپ و فتوچینی

بنابراین به منظور خریداری انواع پاستا، اسپاگتی و ومیشل به صورت عمده کافی است با نمایندگان فروش شرکت های تولیدی ماکارونی در سراسر کشور ارتباط گرفته و محصولات مورد نظر را با ارزان ترین قیمت به راحتی خریداری نموده و یا به صورت حضوری به دفاتر پخش این شرکت ها مراجعه کرد.

خرید انواع ورمیشل فله ای

قیمت عمده ورمیشل تیغه ای در بازار

قیمت خرید و فروش عمده انواع ورمیشل با توجه به نوع رشته سوپی مورد نظر و همچنین وزن بسته بندی آن متفاوت می باشد.
معمولا ورمیشل های آشیانه ای (ورمیشل گل) با وزن های بسته بندی 150 گرمی و در کارتن های 40 عددی در بازار موجود می باشند. قیمت توزیع این محصولات در سوپرمارکت ها حدود 2500 تا 3000 تومان می باشد.
هر چند که برخی از برندهای ورمیشل در وزن های بسته بندی 500 گرمی، 400 گرمی و غیره نیز در بازار موجود می باشند.
اما قیمت عمده ورمیشل ها با قیمت مصرف کننده متفاوت بوده و با توجه به حجم خرید مورد نظر می توان آن ها را با قیمت پایین تر خریداری کرد.

قیمت عمده ورمیشل تیغه ای در بازار

ورمیشل های موجود در بازار دارای برندهای متفاوتی می باشند که برخی از آن ها: اسبیکو، گلها، توتک، ممیز، جهان، عدل، انسی و غیره می باشند.

قیمت عمده رشته سوپ به صورت قیمت هر کارتن ورمیشل مشخص می گردد. جهت استعلام قیمت این محصولات می توان با شرکت های عرضه عمده ماکارونی و ورمیشل تماس گرفته و از قیمت روز آن ها به آسانی آگاه شد.
علاوه بر ورمیشل های بسته بندی در برخی موارد ورمیشل ها به صورت فله ای و در کیسه های 20 کیلویی و 25 کیلویی ارائه می شوند.
بنابراین به منظور خرید ورمیشل فله ای نیز می توان قیمت رشته سوپی فله را نیز استعلام گرفت.

صادرات ورمیشل فله یا شعریه

صادرات رشته سوپ بریده به عراق

میزان صادرات انواع ورمیشل در کنار صادرات ماکارونی از ایران در سالیان گذشته از رقم های قابل توجهی برخوردار بوده است. یکی از بزرگ ترین مقاصد صادرات رشته سوپ از ایران به کشور عراق بوده است.

ورمیشل تیغه ای که به عنوان ورمیشل بریده نیز شناخته می شود در کشور عراق با نام شعریه یا الشعریة مطرح بوده و مصرف بالایی در این کشور دارد.
در اکثر موارد این ورمیشل ها به صورت فله ای در کیسه های 20 و 25 کیلویی و یا به صورت بسته بندی و در حجم های بسیار بالا به کشور عراق صادرات می شود.

صادرات رشته سوپ بریده به عراق

 

هرچندکه علاوه بر ایران، کشور ترکیه نیز به یکی از اصلی ترین صادرکنندگان ورمیشل به عراق تبدیل شده است ولی همچنان از طریق بازاریابی مناسب و اصولی می توان سهم صادرات از کشور ایران را به کشورهای همسایه و نیز سایر مناطق جهان افزایش داد.

فروش و عرضه عمده ورمیشل ارزان قیمت

عرضه عمده ورمیشل ارزان قیمت

همان گونه اشاره کردیم فروش و عرضه انواع ماکارونی در بازارهای جهانی با بازاریابی صحیح و اصولی امکان پذیر است. در این میان برخی از تولید کنندگان تلاش می کنند با اعلام قیمت های غیر واقعی و پایین آوردن بیش از حد محصولات خود ارزش کالاهای ایرانی در جهان کاهش دهند.
در حال حاضر شرکت ما آماده همکاری با تمامی تولید کنندگان ماکارونی و همچنین صادرکنندگان و تاجران حوزه مواد غذایی برای فروش در بازارهای داخلی و بین المللی می باشد و انواع ماکارونی، اسپاگتی و ورمیشل را بهترین قیمت و به صورت عمده توزیع می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما