فروش انواع ماکارونی رشته ای زر به قیمت عمده

انواع ماکارونی رشته ای زر توسط مراکز عرضه عمده ماکارونی در کشور به صورت عمده به فروش می رسند. انواع اسپاگتی زر ماکارون با توجه به وزن بسته و نوع ماکارونی از نظر فرآوری شده یا معمولی بودن آن، با قیمت های متفاوتی در بازار موجود می باشند.

نحوه خرید انواع ماکارونی زر

همان طور که می دانید ماکارونی زر یکی از بزرگترین برندهای تولید ماکارونی در کشور و حتی جهان می باشد که در بازار صادارات ماکارونی نیز سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

ماکارونی رشته ای زر

انواع ماکارونی رشته ای زر

ماکارونی های رشته ای یا همان اسپاگتی های زر در مدل های متنوع تولید می گردند. معمولا این ماکارونی ها در بسته های 500 گرمی یا 700 گرمی قرار گرفته و دارای قطرهای 1.2 تا 1.7 میلی متر هستند.

انواع ماکارونی های رشته ای برند زر ماکارون عبارتند از:

  • اسپاگتی 500 گرمی و 700 گرمی با قطر 1.2
  • ماکارونی رشته ای 1.5 در بسته بندی های 500، 700، 900 گرمی و 1 کیلوگرمی
  • اسپاگتی 500، 700 و 900 گرمی با قطر 1.7 میلی متر
  • ماکارونی رشته ای کلفت با قطر 2.5 میلی متر (بوکاتینی 2.5)
  • ماکارونی رشته ای سبزیجات در بسته بندی 500 گرمی

انواع ماکارونی رشته ای زر

ارزش غذایی ماکارونی رشته ای زر

ماکارونی رشته ای یک ماده غذایی مفید و ارزشمند بوده که دارای فواید بسیاری می باشد. انتخاب بهترین و مرغوب ترین نوع ماکارونی از اهیمت بالایی برخوردار است که در این میان ماکارونی زر نام خود را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان ماکارونی مطرح نموده است.

ارزش غذایی انواع اسپاگتی زر

ارزش غذایی ماکارونی های رشته ای زر در هر 100 گرم عبارتند از:

  • چربی: 1.29 گرم
  • انرژی: 341.63 کیلوکالری
  • پروتئین: 13.06 گرم
  • فیبر: 1.97 گرم
  • کربوهیدرات: 71.43 گرم
  • ویتامین ب1: 0.139 میلی گرم
  • ویتامین ب2: 0.025 میلی گرم
  • ویتامین ب3: 7.797 میلی گرم

ارزش غذایی و مزایای ماکارونی رشته ای زر

اهمیت نحوه بسته بندی محصولات مواد غذایی

یکی از تاثیرگذارترین موارد در میزان فروش هر محصول، نوع بسته بندی آن می باشد که این نکته در رابطه با ماکارونی ها از جمله ماکارونی رشته ای یا اسپاگتی نیز صادق می باشد. شرکت زر ماکارونی همواره توجه فراوانی به نحوه بسته بندی محصولات خود داشته است.
ذکر این نکته را نیز لازم می دانیم که بسته بندی اصولی و صحیح ضامن حفظ کیفیت محصولات تا هنگام مصرف آن ها می باشد.

نحوه بسته بندی محصولات زر ماکارون

بسته بندی محصولات زر ماکارون

اولین نکته ای که در رابطه با بسته بندی ماکارونی اهمیت دارد، شرایط نگهداری آن است. همان طور که می دانید پاستاها در برابر رطوبت و نور خورشید حساس هستند و همچنین محل نگهداری ماکارونی های رشته ای باید دارای تهویه مناسب باشد.
بسته بندی های ماکارونی های شرکت زر ماکارون از جنس پلی اتیلن یا پلی پروپیلن که کاملا مناسب مواد غذایی و از دسته مواد food grade هستند. همچنین بسته بندی مقوایی یا کارتن های محصولات زر ماکارونی نیز از نوع فشرده چندلایه بوده که لایه داخلی آن مناسب مواد غذایی می باشد. علاوه بر این ابعاد بسته بندی های مقوایی نیز به صورت کاملا مناسب و بهینه سازی شده طراحی شده اند.

بسته بندی ماکارونی رشته ای زر ماکارون جهت فروش

مراکز عرضه عمده انواع ماکارونی در کشور

ماکارونی ها به روش های مختلفی در کشور عرضه می گردند که در این میان خرید و فروش عمده ماکارونی با توجه به حجم بالای معاملات آن از اهمیت خاصی برخوردار است. خریداران عمده ماکارونی شامل فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، رستوران ها، هتل ها و غیره می شوند که ماکارونی را به صورت عمده و در برخی موارد به صورت فله ای خریداری می کنند.

فروش عمده انواع ماکارونی زر ماکارون

جهت خرید انواع ماکارونی به صورت عمده می توان به دفاتر مرکزی فروش تولید کنندگان ماکارونی و یا به نمایندگی های آن ها در شهرهای مختلف مراجعه نمود و یا ماکارونی را از بازار عمده فروشی مواد غذایی تهیه نمود. اما روش آسان تر و کم هزینه تر، استفاده از اینترنت می باشد که در کوتاه ترین زمان می توان ماکارونی را پایین ترین قیمت ممکن خریداری کرد.

فروش و عرضه عمده ماکارونی رشته ای زر

فروش عمده ماکارونی رشته ای ارزان قیمت

انواع ماکارونی های رشته ای یا اسپاگتی با قیمت کارخانه و به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط شرکت ما به فروش می رسند و در سراسر کشور توزیع می شوند. جهت خرید انواع ماکارونی با ارزان ترین قیمت تنها کافی است با ما تماس گرفته و محصولات مورد نظر خود را به آسانی خریداری نمایید.

12

    • سلام وقت شما بخیر، در خدمتیم
      می توانید با شماره زیر تماس گرفته و یا در واتساپ پیام دهید: 09190496375

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما